Tel: +387 33 272 270   |   Fax: +387 33 272 271   |   Trampina 8,  71000 Sarajevo   |   [email protected]

    Poslije klikanja nema kajanja

    Senzacionalistički naslovi, naslovi koji počinju frazom "Nećete vjerovati..." , „Ovo nije normalno...“ su primjeri klikbejt novinarstva. Sadržaj teksta koji slijedi poslije ovakvog naslova  najčešće nema veze sa naslovom, rijetko kad je zanimljiv, a gotovo nikad kvalitetan.

    Iako se većina čitalaca razočara sadržajem "klikbejt" teksta, već sljedeći naslov koji počinje istom frazom ponovo će privući njegovu pažnju i sadržaj će ponovi biti „kliknut“.

    Klikbejt (engl.Clickbait) termin je koji doslovno znači "zagrizi klik", odnosno zagrizi mamac. Sve je podređeno kliku. Svaki klik ima svoju vrijednost- što više klikova to veća zarada. Ovakvo novinarstvo podređeno klikbejtu nema više nikakvu dilemu o moralnim principima, o potrebi istinitog izvještavanja, o relevantnosti podataka koje iznosi.Sve je to negativno  uticalo i na  kvalitet medijskih sadržaja.

    Poslije klikanja nema kajanja – tvrdi nova narodna poslovica. Zato je važno voditi računa i ne dozvoliti da vas naslovi zavedu. 

    Važno je napomenuti da to  zavođenje publike sadržajem  nije u skladu sa kodeksom novinarske etike.

    Kontakt

    Vijeće za štampu u BiH
    Trampina 8
    71000 Sarajevo
    Bosna i Hercegovina

    Tel: +387 33 272 270
    Fax: +387 33 272 271
    E-mail: [email protected]
    Web: www.vzs.ba

    © 2017 Vijeće za štampu u Bosni i Hercegovini. All Rights Reserved. Website realizovan sredstvima Misije OSCE-a u BiH, NED i UNESCO / EC.